تاکید بر ارسال الكترونيكي گزارش هاي مرحله اي نظارت

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ کد خبر: YN1700 لینک ثابت خبر

با توجه به امكان ثبت الكترونيكي گزارش هاي مرحله اي و تسريع در پرداخت حق الزحمه نظارت ، از تاريخ 1396/12/12 صرفاً گزارش هاي نظارت كه از طريق سامانه آنلاين خدمات مهندسي (ESS.yazdnezam.ir)به سازمان ارجاع گردد،جهت پرداخت حق الزحمه ملاك عمل قرار خواهد گرفت .

لذا مقتضي است كليه همكاران محترم گزارش هاي مرحله اي خود را به صورت الكترونيكي ارسال نمايند .

جهت دريافت فايل راهنماي نحوه ارسال گزارشهاي الكترونيكي کلیک کنید.

بالای صفحه ارسال شده توسط ravabet_omumi در سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ب.ظ

دسترسی های سریع



یزد - بلوار امام جعفر صادق (ع)
صندوق پستی: 89176979111
تلفن: 38260801-035 الی 5
فکس: 38260800-035
نرم افزار اندروید
ورزش در سازمان


کانال تلگرام