جستجو

مدارک مورد نياز جهت تغييرات مسئولين دفاتر طراحی ساختمان

  • صفحه اصلی
  • مدارک مورد نياز جهت تغييرات مسئولين دفاتر طراحی ساختمان

1.    معرفي كتبي مسئول دفتر (با شرح وظايف مشخص) به سازمان مسكن وشهرسازي استان كه به تأييد كليه شركاء رسيده باشد. (كاربرگ شماره سه)

2.    فرم تعهدنامه مربوط به مجوز فعاليت دفترمهندسي ( كاربرگ شماره چهار )

3.    تكميل فرم خود اظهاري ماده 9آئين نامه اجرايي قانون نظام مهندسي (كاربرگ شماره پنج )

4.    تكميل فرم ساعت كار دفتر ( كاربرگ شماره شش)

5.    دو قطعه عكس 4 × 6 مسئول دفتر مهندسي

6.    واريز مبلغ 300.000 ريال به حساب شماره 4001036302009001 بانك مركزي به نام خزانه داري وزارت مسكن و شهرسازي (ارائه نسخه اوّل و دوم فيش بانكي الزامي است)

7.    اجاره خط محل دفتر به نام مسئول دفتر جديد آدرس كامل - كدپستي

8.    درصورت اضافه شدن اعضاء جديد مدارك تغيير جهت اضافه نمودن عضو به دفتر

9.    فرم درخواست تغيير آدرس ( فرم ضمیمه )