جستجو

راه اندازی سامانه پرسش وپاسخ غیرحضوری مراجعین سازمان

  • صفحه اصلی
  • راه اندازی سامانه پرسش وپاسخ غیرحضوری مراجعین سازمان
سامانه

با توجه به اعلام هشدار جدی وزارت بهداشت مبنی بر عدم تجمع افراد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، سامانه پرسش و پاسخ و پیگیری غیرحضوری، خدمت جدید و يكي از سياست هاي سازمان نظام مهندسي ساختمان يزد در سال ۱۳۹۹ ، راه اندازی گردید.

✅لازم به ذكراست در این سامانه ، هر سؤال در کوتاه ترین زمان (حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد) پاسخ داده می شود.

✅مراحل انجام کار:
1⃣ هرکاربر با ورود به سامانه  وپس از ثبت مشخصات فردی و مشخص نمودن واحد مورد نظر،سؤال خود را مطرح می نماید.
2⃣ در اولین فرصت ، سؤال به کارشناس واحد مربوطه ارجاع می گردد.
3⃣کارشناس پس از بررسی ،پاسخ سؤال را آماده و حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت جهت درج در سامانه ارائه می دهد.
4⃣ کاربر با کد پیگیری به سامانه وارد شده و پاسخ سؤال خویش را مشاهده می نماید.
5⃣پس از بررسی و در صورت نیاز به حضور در سازمان، پس از تماس و هماهنگی توسط کارشناس مربوطه و دریافت کد رهگیری ، حضور در سازمان بلامانع می باشد.
?تذکر مهم :لازم به ذکر است کلیه مراجعین برای حضور در محیط سازمان ، باید کد رهگیری داشته باشند.


لینک ورود به سامانه پرسش و پاسخ غیر حضوری