جستجو

ارسال خود اظهاری ظرفیت مورد استفاده در نظام فنی روستایی

  • صفحه اصلی
  • ارسال خود اظهاری ظرفیت مورد استفاده در نظام فنی روستایی
ارسال خود اظهاری ظرفیت مورد استفاده در نظام فنی روستایی

قابل توجه کلیه مهندسان دارای پروانه اشتغال:

با عنایت به گزارش واصله از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد، به جهت دقت در اجرای ابلاغ شماره ۶۳۸۷۸ / ش م شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، لازم است عملکرد خود را در حوزه نظام فنی روستایی در سال های ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ جهت درج در سامانه سازمان و کسر از ظرفیت حداکثر تا دهم تیرماه ۱۴۰۵ به سازمان تحویل نمایید.

عواقب عدم تحویل به موقع عملکرد، به عهده جنابعالی می باشد.